Łożyska ślizgowe z materiału SNG MP & S

1. Struktura

MP – PTFE z dodatkiem włókna szklanego i grafitu, zbrojone włóknem metalowym z brązu cynowego, stali nierdzewnej lub aluminium,

S – PTFE z dodatkiem włókna szklanego i grafitu, zbrojone cięto-ciągnioną siatką metalową z brązu cynowego, stali nierdzewnej lub aluminium.

2. Charakterystyka

⦁ bezobsługowy, samosmarny materiał ślizgowy o niskim współczynniku tarcia,

⦁ minimalne drgania cierne, tzw. „stick-slip”

⦁ wysoki współczynnik pv przy pracy na sucho,

⦁ odporny na naciski krawędziowe,

⦁ kompensuje niedokładności położenia,

⦁ eliminuje hałas i tłumi drgania,

⦁ brak absorpcji wody,

⦁ łatwo przyjmuje kształty,

⦁ wysoka odporność na zużycie,

⦁ stabilny wymiarowo,

⦁ wysoka odporność chemiczna.

3. Zastosowanie

⦁ zawiasy, napinacze, dźwignie, amortyzatory, prowadnice, przeguby, dylatacje, zawory, pompy, mechanizmy itd.

4. Parametry techniczne
sng mps par - Łożyska ślizgowe z materiału SNG MP & S

5. Dostępność

na zamówienie: płyty, tuleje cylindryczne, tuleje kołnierzowe, łożyska głęboko tłoczone łożyska

6. Wskazówki montażowe

Otwór w oprawie powinien posiadać fazę wprowadzającą.
Tuleje powinny być montowane pod stałym naciskiem, bez skręcenia tulei.